Δημήτριος Μυλωνάδης - EPIMORFOSIS
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης πιστοποιημένο από τον
EL | EN
14
αποτελέσματα βρέθηκαν

Σύνδεση

Εγγραφή

Τα προσωπικά σας δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν για την καλύτερη πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα μας, την διαχείριση του λογαριασμού σας και για άλλους λόγους που περιγράφονται στην πολιτική απορρήτου.

Δημήτριος Μυλωνάδης
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ

BSc (Hons) OT, Director of Hopscotch Childrens Therapy Centre, Sensory Integration Specialist, Associate of the Royal SOciety of edicine



Ο Δημήτριος Μυλωνάδης είναι πιστοποιημένος θεραπευτής στον τομέα της αισθητηριακής ολοκλήρωσης (S.I.). Πήρε το πτυχίο του από το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθηνών: Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας και την ’δεια Ασκήσεως Επαγγέλματος το 2001. Το 2002 μετέβη στο Λονδίνο για τη μεταπτυχιακή του εκπαίδευση στο πανεπιστήμιο του East London όπου και απέκτησε το μεταπτυχιακό του (MSc) στην παιδιατρική Εργοθεραπεία έπειτα από μια πολύ μεγάλη μελέτη κλινικής αξιολόγησης. Ο κ. Μυλωνάδης υπήρξε πιστοποιημένος καθηγητής SI (paediatrics) από το Sensory Integration Network UK & Ireland (www.sensoryintegration.org.uk) στην θεωρία και κλινική πράξη της αισθητηριακής ολοκλήρωσης και ασχολείται ενεργά με την εκπαίδευση, την κλινική πρακτική και την έρευνα. Επιπλέον, έχει παρουσιάσει πολλά εργαστηριακά σεμινάρια και εκπαιδευτικά μαθήματα σχετικά με την Αισθητηριακή Ολοκλήρωση. Ασχολείται κυρίως με παιδιά που έχουν διάσπαση προσοχής, και μαθησιακές, συμπεριφορικές διαταραχές καθώς και διαταραχές αυτισμού. Από τον Σεπτέμβριο του 2005 ο κ. Μυλωνάδης υπήρξε μέλος της διοίκησης του SI Network με την αρμοδιότητα της εκπαίδευσης και της έρευνας. Από τον Οκτώβριο του 2005 ως τον Ιούλιο του 2006 εργάστηκε ως λέκτορας μερικής απασχόλησης στο Brunel University in West London. Ο κ. Μυλωνάδης είναι συνιδιοκτήτης ιδιωτικής κλινικής, του «Hopscotch Childrens Therapy Centre» (www.hopscotchtherapy.co.uk ), που εδρεύει στη Harley Street στο κέντρο του Λονδίνου και που εξειδικεύεται στη διαγνωστική αξιολόγηση και στη θεραπεία των Sensory Processing Disorders.

ΠΙΣΩ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ