Σεμινάριο Άσκησης για Εγκύους ’18 – ΑΘΗΝΑΣ

--Διαθέσιμες θέσεις: 19

| Πληροφορίες & Δικαίωμα συμμετοχής

Το ΚΔΒΜ1 “epimorfosis” προτίθεται να διοργανώσει σεμινάριο “Άσκησης για Εγκύους” (Pre & Post Natal Exercise) με καθηγήτρια την Φιλία Χιώτη Personal Trainer – Fitness Instructor – Special Trainer.

Το σεμινάριο διαρκεί 5 μέρες και θα διεξαχθεί στην Αθήνα σε 2 μέρη (2 x 2,5 μέρες) στις:

1ο μέρος: 16 – 18 Νοεμβρίου 2018
2ο μέρος: 11 13 Ιανουαρίου 2019

Το κόστος του σεμιναρίου ανέρχεται στο ποσό των 550 ευρώ

Με την αποπληρωμή εκδίδεται τιμολόγιο ή απόδειξη.

Για την εγγραφή σας παρακαλούμε συμπληρώστε την δήλωση συμμετοχής ηλεκτρονικά.

Για την οριστικοποίηση της συμμετοχής θα πρέπει να προκαταβληθεί το ποσό των 200 ευρώ σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:

Εθνική Τράπεζα: 217/441034-39 (IBAN GR6801102170000021744103439) ή
Τράπεζα Πειραιώς: 5238-070348-955 (ΙΒΑΝ GR5501722380005238070348955) ή
Alpha Bank: 708002002013410 (ΙΒΑΝ GR4801407080708002002013410)

Δικαιούχος: ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΟΕ

Μπορείτε επίσης να κάνετε τις πληρωμές σας με ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ή ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ (χωρίς δική σας επιβάρυνση) από τα παρακάτω links:

money-coinΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ (200€) money-coin1η/2η ΔΟΣΗ (175€) money-coinΕΞΟΦΛΗΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ (550€)

 

 

το αργότερο μέχρι τις: 16 Οκτωβρίου 2018

Το υπόλοιπο ποσό των 350 ευρώ θα πρέπει να κατατεθεί σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς ή μέσω κάρτας, σε 2 ισόποσες δόσεις των 175 ευρώ, τουλάχιστον δύο μέρες πριν την έναρξη του εκάστοτε μέρους του σεμιναρίου.

Σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου από υπαιτιότητα της “epimorfosis” η προκαταβολή επιστρέφεται αμέσως.

Η πραγματοποίηση του σεμιναρίου θα επιβεβαιώνεται με email ή/και sms που θα αποστέλλεται στους συμμετέχοντες.

Παρακαλείσθε να μην αγοράζετε το αεροπορικό σας εισιτήριο έως ότου λάβετε το παραπάνω email (ή/και sms) επιβεβαίωσης ότι το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί.

logo (1)Τόπος Διεξαγωγής Αθήνα:
Ξενοδοχείο OSCAR
Φιλαδέλφειας 25 & Σάμου, έναντι κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού Λαρίσης
Τηλ.: +30 210 8834215 – 19

 

 

Το ΚΔΒΜ1 “epimorfosis” διατηρεί το δικαίωμα της αλλαγής της αίθουσας διεξαγωγής και των καθηγητών ανάλογα με την διαθεσιμότητα τους.

Αριθμός Συμμετεχόντων: Ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα υπερβεί τα 24 άτομα. Σε περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι είναι περισσότεροι από 24 θα τηρηθεί λίστα αναμονής με βάση την ημερομηνία οριστικοποίησης της συμμετοχής (κατάθεση προκαταβολής).

Στους συμμετέχοντες χορηγείται βεβαίωση συμμετοχής και παρέχεται έντυπo υλικό (σημειώσεις) παρακολούθησης.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες υγείας όπως φυσικοθεραπευτές, γυμναστές, νοσηλευτές, μαίες, φυσίατρους και άλλους.

Γλώσσα του σεμιναρίου θα είναι η Ελληνική.

Γενικές πληροφορίες

pre & post natal exerciseΑντικείμενο

Η εγκυμοσύνη αποτελεί μια ευχάριστη αλλά παράλληλα κρίσιμη φάση στη ζωή μιας γυναίκας, όπου αλλάζουν ισορροπίες, ευθύνες, σωματική εικόνα, ψυχολογία, ρόλοι.

Σαν επαγγελματίες υγείας, γυμναστές, φυσικοθεραπευτές, ψυχολόγοι, θεραπευτές, άνθρωποι ευαισθητοποιημένοι στα θέματα μητρότητας οφείλουμε να αναγνωρίζουμε και να σεβόμαστε τη γυναίκα, την ψυχολογία της, τους ρυθμούς και τις ανάγκες του σώματος της,  κατά τη διάρκεια της κύησης, του τοκετού και της λοχείας. Είναι χρήσιμο να ξέρουμε, βάσει των διεθνών ιατρικών προδιαγραφών, τα προβλήματα, τους κανόνες και τα πλαίσια μέσα στα οποία μπορούμε να λειτουργήσουμε.

Το σεμινάριο αυτό θα μας δώσει βασικές γνώσεις σχετικά με την ανατομία και κινησιολογία της εγκύου και της νέας μητέρας. Θα ασχοληθεί με τις τεχνικές αναπνοών που μπορούν να φανούν χρήσιμες κατά την διάρκεια της κύησης καθώς και κατά την διάρκεια του τοκετού.

Βασικός μας κανόνας δεν πιέζουμε, δεν δίνουμε συμβουλές και δεν διακινδυνεύουμε την υγεία της μητέρας ή του εμβρύου. Συμβουλευόμαστε το Γυναικολόγο ή Μαιευτήρα ή την Μαία για οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε.

 Στόχος μας είναι να παρέχουμε την σωστή υποστήριξη σε κάθε έγκυο γυναίκα έτσι ώστε να βιώνει τις αναπόφευκτες   αλλαγές στο σώμα της , στην διάθεσή της  και την ψυχολογία  της , με θετική ενέργεια, ηρεμία και σωματική ευεξία.

Άσκηση κατά την διάρκεια της κύησης και μετά τον τοκετό (Pre & post natal)

Η άσκηση για εγκύους δυναμώνει το σώμα αλλά παράλληλα εξασκεί το μυαλό και την ψυχή προετοιμάζοντας τη μητέρα για το θαύμα της γέννας καθώς και το νέο ρόλο της ως μητέρα.                Δεν θα τρέχαμε σε έναν μαραθώνιο χωρίς προετοιμασία.  Γιατί λοιπόν να πηγαίνει μια γυναίκα σε έναν τοκετό χωρίς να είναι κατάλληλα προετοιμασμένη. Οι ασκήσεις χτίζουν την απαραίτητη δύναμη και αντοχή, καλυτερεύουν την κυκλοφορία του αίματος, βελτιώνουν τη λειτουργία του πεπτικού και βοηθούν στον έλεγχο του βάρους κατά την διάρκεια της κύησης. Οι τεχνικές αναπνοών προετοιμάζουν την γυναίκα για την διαχείριση των πόνων του τοκετού.  Η χαλάρωση βελτιώνει την ικανότητα της μητέρας να συγκεντρωθεί και να ανταπεξέλθει την ώρα των έντονων συσπάσεων. Η γέννα είναι ένα γεγονός στην ζωή της μητέρας στο οποίο καλείται να συμμετέχει με ψυχή, σώμα, αίμα, ιδρώτα και αγάπη.

  • Πόσο ασφαλής είναι η άσκηση κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης;5

Το προγράμματα που προτείνονται στο σεμινάριο για την άσκηση κατά την διάρκεια της κύησης και μετά (pre & post natal) είναι βασισμένα στις γενικές κατευθύνσεις του Αμερικάνικου  Οργανισμού Μαιευτήρων & Γυναικολόγων (ACOG -American College of Obstetricians and Gynecologists, www.acog.org ) καθώς  και στον Διεθνή Σύνδεσμο Μαιευτήρων & Γυναικολόγων (International Federation of Gynecology & Obstetrics –FIGO, www.obgyn.onlinelibrary.wiley.com).

  •  Πόσο πρέπει να ασκείται μια γυναίκα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Εάν είστε υγιείς και η εγκυμοσύνη σας είναι φυσιολογική, είναι ασφαλές να συνεχίσετε ή να ξεκινήσετε τους περισσότερους τύπους άσκησης, με κάποιες πιθανές παραλλαγές.  Η σωματική άσκηση δεν αυξάνει τον κίνδυνο αποβολής, δεν ευθύνεται για τα ελιποβαρή νεογνά ή τον πρόωρο τοκετό. ( για πληροφορίες επισκεφτείτε το www.acog.org ). Προτεινόμενος χρόνος άσκησης, τύπος άσκησης ή είδος άθλησης θα δοθούν αναλυτικά στο σεμινάριο βάσει των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων Αμερικής και των πρωτόκολλων Διεθνών Οργανισμών Πιστοποίησης Άθλησης και Υγείας (ΝΑSM).

  •  Μύθοι και βασικοί κανόνες για ασφαλή άσκηση προ και μετά τον τοκετό – Myths & Basic Safety Guidelines.

Δεδομένων των ενδεχόμενων κινδύνων, θα πρέπει να διενεργηθεί διεξοδική κλινική αξιολόγηση για κάθε έγκυο πριν τη συμμετοχή της σε  πρόγραμμα άσκησης. Η συνήθης προγεννητική φροντίδα, όπως υποστηρίζεται στις δημοσιεύσεις της ACOG, αρκεί εκτός εξαιρέσεων για την παρακολούθηση ενός προγράμματος άσκησης για εγκύους.

  •  Προβλήματα εγκυμοσύνης – High Risk Pregnancy

Ποιες είναι οι ομάδες υψηλού κινδύνου και πότε θα πρέπει να αποφεύγει ή να απέχει μία μητέρα  από ένα πρόγραμμα άσκησης.

  •  Πόσο σύντομα μπορώ να επιστρέψω σε ένα πρόγραμμα άσκησης μετά τον τοκετό?

Τι προτείνουν οι Διεθνείς οργανισμοί ACOG και FIGO.

  • Προτεινόμενα προγράμματα άσκησης για την εγκυμοσύνη και μετά τον τοκετό (pre & post natal exercise programs)ανά τρίμηνο και εβδομάδα κύησης

Η Mayo Clinic Αμερικής προτείνει αν είστε έγκυος την πιθανή συμμετοχή σας σε μαθήματα Pre & Post Natal Yoga ως μια ασφαλή μέθοδο εξάσκησης με πολύπλευρη προσέγγιση που ενθαρρύνει την πνευματική συγκέντρωση και την προσεγμένη αναπνοή με πολλά θετικά αποτελέσματα για την μητέρα και το μωρό.

Η μέθοδος Pilates για εγκύους και νέες μητέρες, ενεργοποιεί τους εν τω βάθη μύες και προάγει την σταθεροποίηση με αποτέλεσμα να βοηθά το σώμα να αναρρώσει ταχύτερα μετά την εγκυμοσύνη. Έρευνες αποδεικνύουν ότι η άσκηση κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης βοηθά στην καλυτέρευση της ποιότητας του ύπνου, στη μείωση του στρες και του άγχους, αυξάνει τη δύναμη, την ελαστικότητα και την αντοχή των μυϊκών ομάδων που καταπονούνται στην γέννα, μειώνει την ένταση των πόνων της μέσης, την αίσθηση της ναυτίας,  του καρπιαίου συνδρόμου,  των πονοκεφάλων και το λαχάνιασμα λόγω ανεπαρκούς αναπνοής. (επισκεφτείτε το www.mayoclinic.org).

  •  Πόσο Βάρος πρέπει να πάρω; Διατροφή & Κύηση – Nutritional Requirements for pregnant women.  Βασικές οδηγίες από τον Αμερικάνικο  Οργανισμό Μαιευτήρων & Γυναικολόγων (ACOG -American College of Obstetricians and Gynecologists, www.acog.org , pregnancy nutritional guidelines)

 

Καθηγήτρια

foto filiaΦιλία Χιώτη

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αμερική.

Είναι Registered Teacher του Yoga Alliance International, με εξειδίκευση σε Yoga for Ailments & Pathologies, Yoga Anatomy, Prenatal/Postnatal Yoga.

Είναι Certified International Instructor of Unnata Aerial Yoga, N.Y. & Yoga Swing Instructor.

Είναι Certified PMA Pilates Teacher με εξειδίκευση στο Clinical Pilates.

Έχει πολυετή εμπειρία ως Personal Trainer σε Fitness Clubs της Αμερικής. Διδάσκει επαγγελματικά Yoga & Pilates τα τελευταία 8 χρόνια, συνεργαζόμενη με τα μεγαλύτερα Studios της Ελλάδας. Ασχολείται με ειδικά προγράμματα Posture Rehabilitation, Prenatal/Postnatal & Yoga for Kids. Συμμετοχή σε Διεθνή συνέδρια Fitness και εισηγήτρια σεμιναρίων πανελλαδικά.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΓΚΥΟΥΣ-TOPICS COVERED UNDER PRE NATAL

  1.   Pre natal Yoga 1st, 2nd, 3rd trimester1
  • Αναπνοή – Breathing

Τεχνικές αναπνοών βάση τριμήνου κύησης – Breathing techniques per trimester

  • Κινητικότητα αρθρώσεων, ελαστικότητα  – General  joint mobility & flexibility
  • Συντονισμός Αναπνοής  με κίνηση με διαδοχές ασκήσεων – Yoga Natal sequencing
  • Προσαρμογές και παραλλαγές ανά τρίμηνο – adaptations/variations per trimester
  • Χαλάρωση – Relaxation

2Τεχνικές Μυϊκής χαλάρωσης – Body Release techniques
Κατευθυνόμενη χαλάρωση σκέψης – Guided relaxation

 

 

 

 

2.  Prenatal Pilates 1st, 2nd , 3rd trimester      3

  •  Σταθεροποίηση και ενδυνάμωση κέντρου – Core stability & strengthening
  • Σταθεροποίηση και ενδυνάμωση ισχίων -Pelvic stability & Strengthening
  • Κινητικότητα σπονδυλικής στήλης – Articulation of the spine
  • Σωστή στάση σώματος, ισορροπία – Posture & balance

4

 

 

 

 

 

 

3. Functional Training 1st , 2nd, 3rd trimester    

  • Βασική κινησιολογία – Basic mobility
  • Ενδυνάμωση χέρια, ώμοι, πόδια -  Hand,  shoulders, leg strengthening
  • Διαλειμματική προπόνηση (περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμβηση) -Interval training (walking, running, biking, swimming)

6

4.  Προετοιμασία για τον τοκετό – easier delivery   

  • Ασκήσεις  προετοιμασίας για τον τοκετό – easier delivery
  • Αντιμετώπιση των πόνων του τοκετού με αναπνοές – Coping with Delivery Pain
  • Τεχνικές χαλάρωσης για την αντιμετώπιση του πόνου -Relaxation techniques to manage pain

 

Β.  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΓΕΝΝΑ – TOPICS COVERED UNDER POST NATAL EXERCISE

  1.  Post Natal Yoga 4th trimester
  • Αναπνοή για αύξηση της ενέργειας – Breathing TechniquesΒ1
  • Συντονισμός Αναπνοής  με κίνηση για ενεργοποίηση – Energizing Yoga sequencing
  • Yoga Stretch για αποσυμπίεση – Partner Yoga stretching
  • Χαλάρωση για ξεκούραση –  Relaxation

2. Post Natal Pilates 4th trimester

  • Ασκήσεις σταθεροποίησης και επαναφοράς κέντρου -Core stability & recovery
  • Ασκήσεις σταθεροποίησης και ενδυνάμωσης πυελικού – Pelvic stability & strengthening

 3.  Άσκηση 12-16 εβδομάδες μετά τον τοκετό – Post Natal exercises 12-16 weeks

  • Ασκήσεις ενδυνάμωσης κέντρου – Core strengthening (προσοχή στην «διάσταση»)
  • Ασκήσεις πυελικού εδάφους με κίνηση – pelvic floor exercises
  • Ασκήσεις ενδυνάμωσης χεριών – ποδιών με αντίσταση
  • Ασκήσεις ενδυνάμωσης με το μωρό – Βaby bonding exercisesΒ2
  • Θέσεις ξεκούρασης με το μωρό

4.  Λειτουργική προπόνηση μετά τις 16 εβδομάδες (περπάτημα, περπάτημα με το καρότσι, κολύμβηση)- Functional training (Interval walking, stroller walk, swimming)

  • Σταδιακή αύξηση της έντασης προπόνησης και επαναφορά στο στάδιο προ εγκυμοσύνης

 

Προτεινόμενα ξενοδοχεία διαμονής

Μπορείτε να κάνετε απ’ ευθείας την κράτησή σας δηλώνοντας το όνομα της epimorfosis.

ΑΘΗΝΑ

Hotel Delfini** τιμή μονόκλινου με πρωινό 45 ευρώ. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο
τηλ.: +30 210 9415364 & 9415373